ایران در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و فرهنگی خود، مکان‌های تفریحی جذابی نیز دارد. پارک‌های آبی متنوعی که در شهرهای مختلف کشور وجود دارند، یکی از این جاذبه‌های مهیج است. این پارک‌های آبی در هر چهار فصل سال قابل استفادهٔ گردشگران داخلی و خارجی هستند. برای آشنایی بیشتر با چندتا از بهترین پارک های آبی ایران با ما همراه باشید.

اُپارک تهران

پارک آبی اوپارک تهران

پارک آبی اوپارک تهران

اهل  رقابتید؟ رالی شیپ!  اهل رفاقتید؟ اَبیس! از سرعت زیاد لذت می‌برید؟ آکوالوپ! با طبیعت و دریا دوستی دیرینه دارید؟ استخر موج! این‌جا برای همۀ روحیه‌ها بازی مناسبش پیدا می‌شود. این‌جا پارک آبی اُپارک تهران است!

اُپارک، مدرن‌ترین پارک سرپوشیدۀ ایران، با مساحت ۵۵هزار متر مربع در هر سانس گنجایش ۳هزار نفر را دارد. اما امکانات این مجموعه به ۱۴ وسیلۀ مهیج آن خلاصه نمی‌شود. جزیرۀ کودکان، ماساژهای متنوع، رستوران، کافی‌شاپ، فضای مناسب برگزاری جشن تولد، فروشگاه، پارکینگ، عکاسی حرفه‌ای و همین‌طور تصفیۀ آب تا جهار برابر استانداردهای جهانی، همه یک هدف را دنبال می‌کنند. آن هدف مشترک این است ‌که بتوانید در مجموعۀ پارک آبی اُپارک، لحظاتی شاد و به‌یادماندنی را تجربه‌ کنید.

برای اطلاع از توضیحات کامل، ویژگی‌ها، و آدرس این پارک آبی روی این آدرس کلیک کنید: معرفی کامل پارک آبی اُپارک (اوپارک) تهران/ همۀ آنچه باید از این مکان هیجان‌انگیز بدانید + ویدئو و تصاویر

همچنین، برای خرید اینترنتی بلیت پارک آبی اُپارک تهران کلیک کنید.

اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش (بهترین پارک های آبی ایران)

پارک آبی اوشن کیش

دزدهای دریایی در جستجوی کدام گنجینه به جزیرۀ کیش آمده‌اند؟ چه بر سر شهریار آمد و کاپیتان سایان چه نقشی در این اتفاقات دارد؟ پاسخ این سؤال‌ها و کلی سؤال و داستان دیگر را در تم‌پارکِ آبی اوشن پیدا کنید! پارک آبی کیش اولین و تنها تم‌پارک ایران است.

این پارک آبی، که جزو بهترین پارک های آبی ایران است، سه راید آرام، تند و هولناک دارد. برای اطلاع از جزئیات این رایدها به این‌جا مراجعه کنید. 

پارک آبی اوشن کیش که بزرگترین پارک آبی روباز ایران است در منطقۀ پرواز ممنوع ساخته شده‌است. به همین خاطر بانوان هم می‌توانند از این مجموعۀ زیبا استفاده کنند.

بلندترین سرسرۀ سقوط آزاد به ارتفاع ۲۴ متر و همین‌طور اولین شبیه‌ساز موج‌سواری کشور نیز در پارک آبی اوشن قرار دارند.

تولید کننده و مسئول بررسی و تایید استاندارد تجهیزات پارک آبی اوشن، شرکت کانادایی وایت‌واتر‌وست است.

برای اطلاع از توضیحات کامل، ویژگی‌ها، و آدرس این پارک آبی روی این آدرس کلیک کنید: گشتی در پارک آبی کیش، اولین پارک آبی روباز بانوان و آقایان در ایران! + ویدیو و تصاویر اوشن

همچنین، برای خرید اینترنتی بلیت پارک آبی اوشن کیش کلیک کنید.

موج‌های خروشان مشهد

بخش مردان سرزمین موج های خروشان

سرزمین موج های خروشان مشهد

برای بزرگ‌ترین دریاچهٔ متلاطم خاورمیانه و طولانی‌ترین رودخانهٔ موج ایران، چه نامی برازنده‌تر است از«سرزمین موج‌های خروشان؟»

پارک آبی موج‌های خروشان مشهد، با امکاناتی نظیر دریاچهٔ متلاطم، رودخانهٔ موج، ۶۵ عدد سرسره، غار نمک، فیش اسپا، ترامپولین، لیزرتگ، پارک کودک، حمام ترکی، سالن ایروبیک، مرکز خرید، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، کارواش و … در فضایی به مساحت شصت‌هزار متر مربع قرار دارد.

در ادامه تعدادی از امکانات جذاب این پارک آبی را برایتان شرح می‌دهیم. اما اگر مایلید اطلاعات بیشتر و کاملتری از این مجموعهٔ بزرگ داشته باشید، به اینجا سر بزنید.

games13

بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد

 از ویژگی‌های اصلی مجموعهٔ موج‌های خروشان مشهد، جدا بودن پارک آبی بانوان و آقایان است که این امر علاوه بر حفظ بهداشت بیشتر، استفادهٔ همزمان از مجموعه را برای اعضای خانواده امکان‌پذیر می‌کند.

برای به دست آوردن تصویری از وسعت و ظرفیت خدمت‌رسانی پارک آبی موج‌های خروشان مشهد، کافی است بدانید هجده‌هزار کمد برای استفادهٔ مراجعین در مجموعه قرار دارد.

ارتفاع ۴۰متری این پارک آبی امکان استقرار زیپ‌لاین و تجربهٔ هیجان بی‌نظیر آن با سرعتی نزدیک به ۶۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم کرده‌است.

همچنین اگر می‌خواهید یکی از بلندترین سقوط‌آزادهای ایران و حتی جهان در یک محیط امن و سربسته را تجربه کنید، سقوط آزاد ۲۳متری این مجموعه را از دست ندهید.

پینت بال سرزمین موج های خروشان مشهد (بهترین پارک های آبی ایران)

پینت بال سرزمین موج های خروشان مشهد (بهترین پارک های آبی ایران)

اما تجربهٔ هیجان در سرزمین موج‌های خروشان مختص به ارتفاع نیست! شما می‌توانید با حضور در سایت لیزرتگ و طی کردن مسیری مارپیچ به طول حدود یک کیلومتر، هیجان حضور در یک جنگ واقعی را تجربه کنید! البته نگران نباشید، دست خالی نیستید! انواع اسلحه‌های لیزری، نارنجک‌های دستی، بمب، بی‌سیم و مین‌های ضد نفر در این کارزار به کمکتان می‌آیند!

برای اطلاع از توضیحات کامل، ویژگی‌ها، و آدرس این پارک آبی روی این آدرس کلیک کنید: معرفی کامل سرزمین موج های خروشان مشهد/ بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان + تصاویر

همچنین، برای خرید اینترنتی بلیت سرزمین موجهای خروشان مشهد کلیک کنید.

آبسار اصفهان

پارک آبی آبسار اصفهان (بهترین پارک های آبی ایران)

پارک آبی آبسار اصفهان

پارک آبی آبسار اصفهان، به مساحت ۱۲هزار متر مربع،  شامل دریاچۀ موج، رودخانۀ آرام، چالۀ فضایی و ۱۳ سرسرۀ متفاوت است. علاوه بر این امکانات، مجموعۀ پارک آبی آبسار فضاهای مفرح دیگری نیز دارد که از آن جمله می‌توان به فوتبال صابونی، فوتبال دستی انسانی، غار آبی، سالن بازی‌های کنسولی و واقعیت مجازی اشاره کرد. همچنین استخر این مجموعه در مجاورت پارک آبی و در فضایی به مساحت ۲هزار متر مربع قرار دارد که سونای خشک و بخار، جکوزی با دماهای مختلف، استخر شیرجه و استخر کودکان از دیگر امکانات آن است. وظیفۀ نگهداری از کودکان زیر ۲سال را نیز مربیان بخش کودک به عهده می‌گیرند.

توصیه می‌کنیم برای تجدید قوا، علاوه بر رستوران و کافی‌شاپ مجموعۀ آبسار از دسرسرا و معجون‌های میوه‌ای و مغزدار و شیرینی‌های سنتی آن نیز غافل نشوید.

برای اطلاع از توضیحات کامل، ویژگی‌ها، و آدرس این پارک آبی روی این آدرس کلیک کنید: معرفی کامل مجموعه استخر و پارک آبی آبسار اصفهان/ تلفیقی از هنر، آرامش و هیجان + تصاویر

همچنین، برای خرید اینترنتی بلیت پارک آبی آبسار اصفهان کلیک کنید.

آب و تاب قم

پارک آبی آب و تاب قم

پارک آبی آب و تاب قم

روزی را تصور کنید که با هیجان و شادی آغاز می‌شود و با آرامش و رضایت خاطر به پایان می‌رسد.

اگر خواستید این تصور را به واقعیت تبدیل کنید، سری به مجتمع تفریحی و خانوادگی آب‌و‌تاب قم بزنید.

روزتان را با  سرسره‌های آهسته و رودخانهٔ موج شروع کنید. با سرسره‌های سرعتی، چالهٔ فضایی، زیپ لاین و سقوط آزاد، اوج هیجان را تجربه کنید. پس از آن با ترامپولین، تیوپ‌سواری در رودخانهٔ آرام و شنا در دریاچهٔ مصنوعی برای قسمت آرام روزتان آماده شوید.

قرار است  با همراهی صدای جویبار در باغی سرسبز قدم بزنید. در رستوران سبز که از انواع گیاهان آبزی و غیر آبزی پوشیده شده‌است، غذای دل‌چسبی بخورید. در آلاچیق‌هایی رو به آب‌نماهای بزرگ و زیبا و با صدای دلنشین آب، استراحت کنید و این روز به‌یاد‌ماندنی را به پایان برسانید.

پارک آبی آب و تاب قم

چاله فضایی پارک آبی آب و تاب قم

این‌ توصیفی اجمالی از یک روز حضور در پارک آبی و مجموعهٔ رفاهی آب و تاب قم بود. توضیح بیشتر جاذبه‌های این مکان توریستی را اینجا بخوانید: معرفی کامل پارک آبی آب و تاب قم/ همه آنچه که باید از این پارک آبی پرهیجان بدانیم + تصاویر

همچنین، برای خرید بلیط پارک آبی آب و تاب قم کلیک کنید.

نشاط رفسنجان

پارک آبی نشاط رفسنجان

پارک آبی نشاط رفسنجان

مجموعۀ تفریحی و ورزشی نشاط رفسنجان، با مساحت ۸هزار مترمربع، بزرگترین پارک آبی جنوب شرق کشور است. از امکانات رفاهی و تفریحی پارک آبی رفسنجان می‌توان به استخر تفریحی، استخر موج، سرسره های سرعتی و دوقلو، حمام ترکی، ماساژ، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

همچنین بانوانی که نوزاد یا دختر خردسال به همراه دارند، می‌توانند با سپردن آنها به مربیان اتاق کودک، با آرامش خاطر از امکانات پارک آبی نشاط استفاده کنند. این مجموعه تحت نظارت مستمر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

برای خرید اینترنتی بلیت پارک آبی نشاط رفسنجان کلیک کنید.

خلاصه!

آب‌بازی سن و سال ندارد. حتماً امتحانش کنید. مطمئن باشید هم خودتان کیف می‌کنید هم کودکتان و هم کودک درونتان! در این مطلب چند تا از بهترین پارک های آبی ایران را معرفی کردیم. خوشحال می‌شویم تجربه‌هایتان را با پول‌تیکت هم در میان بگذارید.

در وب سایت ما امکان خرید ارزان بلیت استخر های تهران و دیگر شهر ها فراهم شده است.