پارک آبی کیش را باید اولین پارک آبی روباز ایران معرفی کرد که هم مخصوص بانوان است و هم آقایان و کودکان! طراحی اوشن پارک بسیار استاندار، زیبا و چشم نواز است و می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. با ما همراه باشید تا خوب با امکانات این پارک آبی آشنا شوید.

به گزارش پول تیکت؛ پارک آبی کیش یک پارک آبی جدید و مدرن است که سال ۱۳۹۵ با نام تم پارک آبی اوشن در کیش افتتاح شده است. به نظر می رسد زیبایی و استاندارد بودن از اهمیت بسیار بالایی برای سازندگان آن برخودار بوده است چرا که این پارک آبی بسیار طراحی چشم نواز و خوش آب و رنگی دارد و از این لحاظ سرآمد است.

از طرف دیگر بازی های این مجموعه بسیار استاندار است و علاوه بر اینکه هیجان بالایی دارند، اندازه و شیب آن ها طوری ساخته شده است که می تواند هر سلیقه و جنسیتی را راضی کند. هم بانوان عزیز و هم آقایان!

با کلیک بر روی ویدیو زیر گشتی در پارک آبی کیش بزنید و این پارک آبی را از نمای زیبایی ببنید:

البته در پارک آبی کیش تفریحات ویژه ای هم برای کودکان در نظر گرفته شده است و کودکان هم می توانند از فضای بازی کودکان استفاده کرده و در کنار والدین خود یک روز فوق العاده را سپری کنند.

در این موشن ویدیو امکانات و مشخصات پارک آبی کیش را به اختصار مشاهده نمایید:

روباز بودن پارک آبی کیش همچنین سبب می شود هنگام شب و با تاریک شدن هوا هم شما تجربه جدید و لذت بخش دیگری را کسب کنید. پس از روشن شدن چراغ های اوشن در شب، این پارک آبی بسیار زیبا شده و چهره کاملا متفاوتی به خود میگیرد.

عکس های پارک آبی کیش

اینکه پارک آبی کیش برای اولین بار فضای هیجان انگیز و روبازی را مخصوص بانوان تدارک دیده و برای اولین بار خانم ها هم می توانند در یک محیط روباز، شنا، آبتنی، تفریح و البته هیجان را تجربه کنند باعث شده که این پارک آبی در بین بانوان حسابی پرطرفدار باشد و مراجعه کنندگان به اوشن پارک همیشه از آن به عنوان یک تجربه جدید، دوست داشتنی و فوق العاده یاد کنند.

همچنین استفاده از کلاه مخصوص شنا برای بانوان در اوشن پارک الزامی نیست تا مجموع تجربه های جدید و منحصر به فرد برای بانوان تکمیل شود! ضمن اینکه در اوشن پارک برای اولین بار بانوان هم امکان موج سواری خواهند داشت.

عکس برج پارک آبی کیش

مساحت این پارک آبی ۵/۶ هکتار است و  بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده است. احداث این پارک آبی در هوای پاک کیش در کنار وسعت بالای فضای سبزی که دراوشن به کار رفته به زیبایی و کیفیت آب و هوایی اوشن پارک افزوده است.

پارک آبی اوشن کیش همچنین دارای ۱۳ راید، ۴ استخر، پارک ماسه ای مخصوص کودکان زیر ۳ سال، محوطه و تجهیزات مخصوص موج سواری، سالن اسپای مجلل، دو رستوران، یک کافه، بستنی بار و دو فروشگاه است. طراحی تم پارک آبی اوشن توسط مهندس احمد جعفری نژاد از اسطوره های دیزنی صورت گرفته است.

رودخانه پارک آبی کیش

قیمت بلیط پارک آبی اوشن کیش:

قیمت بلیط سانس تمام وقت پارک آبی اوشن کیش: به جای 594،000 تومان، با تخفیف پول تیکت 566،800 تومان پرداخت کنید.

تخفیف بلیط پارک آبی اوشن کیش در صورت خرید از پول تیکت: 5 درصد است.

نکته: شما با خرید این بلیت دیگر نیاز به پرداخت وجه اضافی برای استفاده از وسایل بازی اوشن پارک ندارید و فقط در صورت خرید از رستوران و کافی شاپ باید مبلغ غذای خود را در داخل پارک آبی پرداخت کنید.

عکسهای اوشن پارک اکیش

سانس های پارک آبی اوشن کیش:

سانس بانوان پارک آبی اوشن کیش: شنبه و پنجشنبه از ساعت 15 الی 20، سه شنبه و جمعه از ساعت 9 الی 14، چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و 12 الی 17

سانس آقایان پارک آبی اوشن کیش: شنبه و پنجشنبه از ساعت 9 الی 14، سه شنبه و جمعه از ساعت 15 الی 20، دوشنبه از ساعت 9 الی 17 و 12 الی 17

نکته: خبر خوب اینکه در جزیره زیبای کیش سرویس رایگان رفت و برگشت برای علاقمندان به پارک آبی اوشن فراهم شده است و شما می توانید با اطلاع از ساعت دقیق عبور و مرور سرویس مخصوص مراجعه کنندگان اوشن پارک، به راحتی و به رایگان به اوشن پارک بروید.

کشتی در اوشن پارک آبی کیش

جهت ورود به صفحه خرید بلیت اینترنتی اوشن پارک و اطلاع از آخرین تغییرات سانس، قیمت و تخفیف پارک آبی کیش اینجا کلیک کنید.