اگر شما هم دوست دارید که به همه اطلاعات موجود در مورد پارک آبی سوپارک کرج (ساحل خلیج فارس سابق) دسترسی پیدا کنید و می خواهید با امکانات آن آشنا شوید، تصاویر آن را ببنید و به آدرس، نحوه دسترسی و خرید بلیت، سانس ها و قیمت بلیت و… دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت؛ اگر به دنبال یک تفریح و هیجان درست و حسابی در کرج یا نزدیکی تهران هستید، لذت یک روز شاد و پرهیجان در پارک آبی سوپارک کرج (ساحل خلیج فارس سابق) را از دست ندهید. پارک آبی سوپارک کرج (ساحل خلیج فارس سابق) یکی از بزرگترین مراکز تفریحی، درمانی، فرهنگی و ورزشی در غرب استان تهران واقع در سه راه اندیشه کرج می باشد.

این مجموعه که در البرز، کرج، سه راه اندیشه، انتهای بلوار بهار شرقی، روبروی هلال احمر واقع شده است، دارای بخش هایی چون استخر شیرجه با سکوی ۲ متری و چهار متری و دایو شیرجه، استخر موج، استخر شنا، سرسره چاله فضایی، سرسره یو، سرسره ۴ لاین موج، سرسره سرعتی روبسته، سرسره سرعتی روباز، رودخانه خروشان، غار و صخره های مصنوعی با منظره دلنشین، اتاق مه سرد، سونا، جکوزی طبی، هیدروتراپی و آب درمانی، نمک درمانی، شن درمانی، حمام ترک، اتاق ماساژ، بوفه، مرکز تجاری و پاساژ (به تعداد ۱۵۰ باب مغازه ) ، مرکز پزشکی و درمانی (شامل مرکز درمانی پیشرفته MRI ، دندانپزشکی ، رادیولوژی، سونوگرافی و…)، رستوران و کافی شاپ و سایر بخش های رفاهی و فرهنگی میباشد.

پارک آبی سوپارک ( ساحل خلیج فارس سابق) پذیریش خانم ها و آقایان را داراست و به طوری که صبح تا بعد از ظهر مخصوص خانم ها و بعد از ظهر تا شب مخصوص آقایان می باشد.

چاله فضایی پارک آبی سوپارک

چاله فضایی پارک آبی سوپارک

سانس های پارک آبی سوپارک ملارد کرج :

سانس بانوان: بانوان یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶:۳۰ و شنبه به صورت تمام وقت از ساعت ۹ صبح الی ۲۴

سانس آقایان: آقایان یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ و جمعه ها به صورت تمام وقت از ساعت ۹ صبح الی ۲۴

نگاهی به امکانات پارک آبی سوپارک کرج:

۱ – استخر شنا و شیرجه پارک آبی سوپارک:

پارک آبی سوپارک ملارد، دارای ۳ استخر شنای متمایز مخصوص بزرگسالا، کودکان و یک استخر مخصوص شیرجه می باشد که استخر شیرجه آن با ارتفاع ۴متر تنها استخر شیرجه منطقه می باشد.

استخر پارک آبی سوپارک کرج

استخر پارک آبی سوپارک کرج

۲ – چاله فضایی و انواع سرسره های آبی در سوپارک:

پارک آبی سوپارک کرج دارای انواع سرسره های آبی نظیر چاله فضایی دیدنی و هیجان انگیز، سرسره یو، سرسره ۴ لاین موج، سرسره سرعتی روبسته، سرسره سرعتی روباز و…. می باشد.

۳ – غار نمک و اتاق پارک آبی سوپارک:

اولین غار نمک ایران در پارک آبی سوپارک قرار دارد. در این محوطه نمک دریایی به صورت معلق در هوا به گردش در آمده تا درمان بسیار مناسب و طبیعی برای انواع بیماری های آلرژیکی و حساسیت ها باشد.

در اتاق نمک سوپارک می توان روی سنگ نمک روشن نشست و با پیاده روی در شن های نمک پاها به صورت طبیعی ماساژ می گیرند. در محوطه ریلکسیشن در مجاورت توده ای از شن های گرم نمک قرار گرفته برای ایجاد تعرق و بهبود درد مفاصل. گذاشتن پاها در آب نمک از هرگونه عفونت و بوی بد پاها جلوگیری می کند. همچنین استنشاق آب بخار نمک و ذرات معلق نمک برای انواع بیماری مزمن تنفسی بسیار مفید است.

غار نمک پارک آبی سوپارک کرج

غار نمک پارک آبی سوپارک کرج

۴ – حمام ترکی پارک آبی سوپارک کرج:

حمام ترکی پارک آبی سوپارک به همراه ماساژ بلوط با محیطی مدرن و آرام پذیرای مراجعه کنندگان خود می باشد.

۵ – آب نمک درمانی پارک آبی سوپارک کرج:

آب نمک درمانی در واقع شامل روخانه ای است از آب و نمک دریایی که برای انواع بیماری های مفصلی و مزمن بسیار پرفایده است و مراجعه کنندگان می توانند یک تجربه تفریحی – درمانی بی نظیر را در آن پشت سربگذارند.

۶ – اتاق ریلکسیشن پارک آبی سوپارک کرج:

این اتاق فضایی بسیار آرام با هوایی مطبوع به همراه غبار نمک می باشد که با نورهای ملایم، زیبا، پرفایده و طبی تجربه خاص و متفاوتی را برای مراجعه کنندگان رقم خواهد زد.

پارک آبی سوپارک کرج

پارک آبی سوپارک کرج

۷ – سایر امکانات پارک آبی سوپارک ملارد کرج:

-رستوران، فست فود، سفره خانه سنتی و دمنوش خانه

-پارکینگ طبقاتی به ظرفیت پذیرش بیش از ۲۵۰ خودرو به همراه دوربین مدار بسته و …

-شهربازی پارک آبی سوپارک کرج هم با انواع وسایل و لوزام تفریحی آمادگی پذیرش از مراجعه کنندگان را دارد.

-مرکز درمانی، برج تجاری سوپارک و سالن همایش از دیگر امکانات این مجموعه بزرگ و مدرن می باشند.

 پارک آبی سوپارک

پارک آبی سوپارک

قوانین و مقررات پارک آبی سوپارک کرج:

۱-در پارک آبی از ورود افرادی با ویژگی های ذیل جلوگیری به عمل خواهد آمد:
۲-مبتلایان به بیماریهای قلبی وعصبی، صرع، سرگیجه و بیماریهای پوستی من جمله تبخال.
۳-کسانی که از داروهای خواب آور استفاده می کنند.
۴-کسانی که به تازگی مورد عمل جراحی واقع شده اند.
۵-کسانی که ناراحتی هایی مانند آسیب های وارده به ستون فقرات، دیسک گردن یا کمر دارند.
۶-کسانی که دارای ناتوانی حرکتی یا کم توانی ذهنی هستند.
۷-بانوان باردار.
۸-خردسالانی که کمتر از سه سال سن و کمتر از ۹۵ سانتی متر قد داشته باشند.
۹-اشخاصی که بیش از ۱۲۰کیلوگرم وزن داشته باشند مجاز نیستند از سرسره ها استفاده کنند.

ورود اقلام ذیل به پارک آبی ممنوع است:

۱-طلا و جواهرات
۲-تلفن همراه
۳-دوربینهای عکاسی یا فیلمبرداری
۴-چاقو، اسپری و یا هر نوع وسیله دفاع شخصی
۵-هندزفری یا هر گونه حافظه دیجیتال نظیر سی دی من
۶-هرنوع خوراکی یا تنقلات

سرسره پارک آبی سوپارک

سرسره پارک آبی سوپارک

نحوه خرید بلیت پارک آبی سوپارک کرج (برج سابق خلیج فارس) چگونه است؟

جهت خرید بلیط پارک آبی سوپارک کرج علاوه بر مراجعه حضوری می توانید، با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پول تیکت ( سامانه آنلاین رزرو بلیت استخر و پارک آبی با تخفیف ویژه در سراسر ایران) به راحتی و با چند کلیک به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه ۳۰ درصدی نمایید.

توجه نمایید که بلیت های اینترنتی پول تیکت که با قیمت کمتری نسبت به گیشه ارائه می شوند، نیاز به چاپ شدن ندارند و پس از خرید اینترنتی بلیت از این سامانه برای شما پیامکی حاوی کد رزرو بلیت خریداری شده ارسال می شود و تنها کافی است که کد خود را به پرنسل مجموعه نشان داده و با صرف وقت و هزیه کمتر وارد مجموعه شوید.

سرسره پارک آبی سوپارک

سرسره پارک آبی سوپارک

قیمت بلیط پارک آبی سوپارک کرج و تخفیف بلیط پارک آبی سوپارک کرج:

قیمت بلیت این پارک آبی در ملارد کرج در گیشه ۴۰ هزار تومان می باشد که شما می توانید با خرید اینترنتی از سامانه پول تیکت از ۵۳ تخفیف بهره مند شده و بلیت آن را با قیمت ۱۹ هزار تومان تهیه نمایید.

توجه: برای اطلاع از آخرین تغییرات سانس و قیمت بلیت و سایر اطلاعات این مجموعه به صفحه خرید این پارک آبی در سایت پول تیکت مراجعه نمایید و از تمامی آخرین تغییران باخبر شوید.