اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد پارک آبی هلیا تبریز هستید و می خواهید با این مجموعه بزرگ و هیجان انگیز آشنا شوید، عکس، مشخصات، آدرس و امکانات آن را ببنید و از نحوه تهیه بلیط پارک آبی هلیا تبریز مطلع شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

به گزارش پول تیکت؛ اگر شما هم اهل هیجانات و تفریحات آبی هستید و همچنین ساکن یا مسافر شهر زیبای تبریز نیز می باشید خبر خوب برای شما ساخت یکی از بزرگترین و مدرنترین مجموعه های آبی کشور با نام پارک آبی هلیا تبریز در شهر اولین های ایران است.

در واقع مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری و گردشگری هلیا در راستای تامین زیر ساخت های جذب گردشگر در مهرماه سال ۸۹ کلنگ زنی شده و هم اکنون فاز اول آن در حال ساخت است و به زودی نیز بهره برداری خواهد شد، تا شهر زیبای تبریز میزبان یکی از بهترین و کامل ترین مجتمع های تفریحی در سطح کشور باشد.

نکته جالب این است که وسعت و امکانات مجتمع تفریحی، فرهنگی و ورزشی هلیا به قدری زیادی است که هدف آن فقط گردشگران داخلی نیست و در واقع با هدف ایجاد رفاه و جذب گردشگران داخلی و خارجی و نیز ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری شکل گرفته و قرار است با ارائه ی کلیه ی امکانات تفریحی، اقامتی و خدماتی مانند سالن های ورزشی، استخر هلیا تبریز، تالار و سینما، رستوران ها وکافی شاپ، مجموعه تجاری هتل پنج ستاره، پارک آبی هلیا و سالن های ماساژ درمانی با کیفیتی بالا در خدمت گردشگران باشد.

این مجتمع تفریحی بسیار مدرن و هیجان انگیز که در آذربایجان شرقی، تبریز، کیلومتر ۵ جاده تبریز- تهران، روبروی پمپ بنزین کندرود واقع شده با موقعیت مکانی مناسب خود آماده ارئه خدمات به همه مسافران است، امکانات جذاب زیادی دارد که بدون تردید یکی از مهم ترین آن ها استخر و پارک آبی هلیا تبریز است.

هلیا پارک تبریز

مدلسازی پارک آبی هلیا تبریز

پارک آبی هلیا تبریز چه امکاناتی دارد؟

مشخصات و امکانات پارک آبی هلیا تبریز:

 پارک آبی سرپوشیده مردانه به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع، ارتفاع ۲۲ متر، ظرفیت ۷ هزار نفر

پارک آبی سرپوشیده زنانه به وسعت ۶۸۰۰متر مربع، ارتفاع ۲۲ متر، ظرفیت ۵ هزار نفر

بدون شک این یک خبر جذاب و هیجان انگیر برای تبریزی هاست! پارک آبی در این وسعت و با چنین امکاناتی می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد و برای تمام افراد یک تجربه بسیار فوق العاده و بی نظیری را رقم بزند. هلیا پارک تبریز همچنین دارای تجهیزات جذابی نیز هست و اگر شما اهل هیجان و آدرنالین بالا باشید می توانید آن ها را امتحان کنید. سقوط آزاد ۱۱ متری و سرسره هایی با ۱۴ متر ارتفاع فقط بخشی از آن هاست!

البته امکانات پارک آبی هلیا فقط به سرسره ها و تجهیزات پارک آبیش ختم نمی شود و استخر بزرگ، سونا و جکوزی هلیا پارک نیز از دیگر امکاناتی است که می تواند برای علاقمندان ورزش های آبی، شنا، آبدرمانی و … جذاب باشد و مورد استفاده قرار بگیرد.

ناگفته نماند که پارک آبی هلیا برای بانوان و آقایان در دوبخش مجزا تاسیس شده تا همزمان بتواند هم میزبان بانوان باشد و هم آقایان و  علاقمندان تفریحات آبی بتوانند به صورت خانوادگی به این مجموعه مراجعه کنند و در هر روز و ساعتی بتواند پذیرای بانوان و مردان باشد. همینطور که بالاتر گفته شد پارک آبی بانوان هلیا امکان پذیرش همزمان ۵ هزار نفر و پارک آبی بخش مردان هلیا تبریز ظرفیت پذیرش ۷ هزار نفر را دارا می باشد.

عکس پارک آبی هلیا تبریز

هلیا پارک تبریز در حال ساخت

  • دارای موتورخانه مجزای فیلترینگ برای هر حوضچه
  • حداکثر ارتفاع سرسره ها ۱۴ متر
  • ارتفاع سقوط آزاد ۱۱ متر
  • دارای ۱۳ عدد سرسره
  • دارای سرسره یو
  • ۳ عدد چیلر برای گرمایش
  • استخر چاله فضاله به عمق ۱.۸۰
  • استخر خردسالان و کودک ۸۰ سانتی متر
  • ۳ عدد سرسره برای کودکان
  • طول رودخانه
  • بولینگ
  • هاکی
  • کافی شاپ
  • رستوران ۲ واحد جدا
  • ماساژ
  • سونای بخار
  • سونای خشک
  • بلک هول
  • رودخانه دور استخر موج می باشد
  • ارتفاع رودخانه بانوان ۱ متر
  • پارکینگ
بلیط پارک آبی هلیا تبریز

هلیا پارک آبی تبریز

دیگر امکانات مجتمع هلیا در یک نگاه:

–  رستوران سنتی به وسعت ۱۲۵۰متر مربع

–  پارکینگ به وسعت ۸۰۰۰متر مربع

–  فست فود به وسعت ۱۷۰۰ متر مربع

-کافی شاپ به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع

-سالن کنفرانس و همایش به وسعت ۳۷۰۰ متر مربع

– مجتمع و فروشگاه های تجاری به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع

-احداث تالار برای برگزاری مراسم

-احداث سوئیتهای مجلل برای میهمانان

-طراحی زیبا و منحصر به فرد با تخصیص بهینه فضاها به کاربری های مختلف

-دارای نمایی جذاب و منحصر به فرد

-دارای مشاعات زیبا با طراحی معماری داخلی چشم نواز.

-محوطه سازی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع

مجموعه هلیا تبریز

امکانات مجتمع هلیا تبریز

این پروژه در دو فاز طراحی شده است که فاز اول آن شامل پارک آبی درفضای سر پوشیده، هتل ۵ ستاره، تالار برای برگزاری مراسم، رستوران های سنتی، فست فود، کافی شاپ، کافی نت،فروشگاههای تجاری و سوئیتهای مجلل برای میهمانان میباشد. در فاز دوم این پروزه که فعلا عملیات آن شروع نشده شرکت سازه راه در نظر دارد جهت توسعه مجتمع بزرگ هلیا به اماکن تفریحی این مجتمع از جمله : چرخ و فلک در ارتفاع ، سقوط آزاد با تدابیر ایمنی و ماشین سواری در پیست طبیعی و … بیفزاید.

پارک آبی هلیا تبریز چه زمانی افتتاح می شود؟

روند ساخت مجتمع بزرگ پارک آبی هلیا تبریز این روزها به خوبی پبش می رود و طبق اعلام مسئولان آن فروردین ماه سال ۱۳۹۸ این پارک آبی عظیم، مدرن و هیجان انگیز در شهر زیبای تبریز به افتتاح خواهد رسید و میزبان علاقمندان داخلی و خارجی خواهد بود.

هلیا پارک تبریز

احداث پارک آبی هلیا تبریز

نحوه تهیه بلیط اینترنتی پارک آبی هلیا تبریز چگونه است؟

همزمان با افتتاح پارک آبی هلیا تبریز بلیط فروشی این مجموعه به صورت اینترنتی در سایت و اپلیکیشن رزرو بلیط و استخر و پارک آبی (پول تیکت) نیز آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند برای خرید بلیط پارک آبی هلیا تبریز و تخفیف پارک آبی هلیا تبریز علاوه بر مراجعه حضوری، به پول تیکت مراجعه کنند.

گفتنی است، هم اکنون بلیط سایر مجموعه های آبی تبریز نظیر استخرهای تبریز و پارک آبی تبریز در پول تیکت به صورت اینترنتی و با تخفیف های ویژه ارائه می شود که جهت دسترسی به مجموعه های آبی تبریز می توانید اینجا کلیک کنید.