اگر دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد پارک کوثر شیراز ، مجموعه آبی بی نظیر در استان فارس داشته باشید و می خواهید با امکانات آن آشنا شوید، تصاویر مجازی این پارک آبی را ببنید و به آدرس، نحوه دسترسی و خرید بلیت، سانس ها و قیمت بلیت، همه ی ویژگی ها و مشخصات آن دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت؛ با توجه به پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و صنعت و با توجه به افزایش رفاه اجتماعی، شواهد نشان میدهد که مردم اشتیاقی به هزینه و صرف درآمدهای اضافی خود از طریق سیر و سفر دارند. امروزه تنها دلیل سفر به شهر ها جاذبه های طبیعی و آثار باستانی نیست بلکه هتل های مدرن، دریاچه های مصنوعی ، استخرهای مجهز و پارک های آبی سرپوشیده نیز نقش مهمی در جذب توریست و درآمدزایی و افزایش لذت مردم دارد. بر همین اساس مجموعه پارک آبی کوثر شیراز  مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استاندارهای بین المللی احداث شده تا مردم شیراز و شهرهای اطراف آن بتوانند از فضایی بی نظیر در کشور لذت ببرند.

این مجموعه که در شیراز، بلوار فرهنگ شهر -‍‍ ایستگاه ۱۱ واقع شده است، در آن واحد ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر را دارد و علاقمندان استخر و پارک آبی می توانند با مراجعه به پارک آبی کوثر شیراز یک روز فوق العاده را تجربه کنند. این مجموعه تقریبا تمام امکانات یک پارک آبی و استخر خوب را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کرده است که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:

  • – سرسره های مهیج
  • – چاله فضایی
  • – وسایل بازی ویژه کودکان
  • – توپ موج
  • – سونا
  • – استخر
  • – جکوزی
سرسره پارک آبی کوثر شیراز

سرسره پارک آبی کوثر شیراز

  • – سالن های بدنسازی
  • – ماساژ
  • – موسیقی در زیر آب
  • – کافی شاپ
  • – ایستگاه آبمیوه
استخر کوثر شیراز

استخر کوثر شیراز

پارک آبی کوثر شیراز پذیرش هر دو جنسبت بانوان و آقایان را دارد و آنچه در این میان جالب توجه است این است که بانوان هم می توانند ۴ روز در هفته از امکانات پارک آبی کوثر استفاده کنند.

لازم به ذکر است آبی که در این مجموعه استفاده می شود، به لحاظ ترکیبات، ترکیبی نزدیک به آب معدنی دارد و با تمهیدات اندیشده شده همواره زلالی ویژه ای دارد. تاسیسات و موتور خانه استخر کوثر دارای ژنراتور با قدرت ۳۰۰kva می باشد که در صورت قطعی برق در زمانی کمتر از ۶ ثانیه برق تمام قسمت های مجموعه پارک آبی و استخر سرپوشیده کوثر را بدون محدودیت زمانی تامین می کند

در واقغ باید گفت بهداشت و پاکیزگی آب و محیط و حفظ سلامت مراجعین، اولین و مهمترین هدف مجموعه پارک آبی کوثر می باشد.

چتر آبی پارک آبی کوثر شیراز

چتر آبی پارک آبی کوثر شیراز

نگاهی به ویژگی های مجموعه پارک آبی و استخر کوثر شیراز:

در زیر به برخی از تمایزات و ویژگی های منحصر بفرد مجموعه “کوثر” اشاره شده است. تمایزاتی که هر کدام به راحتی می تواند دلیلی باشد برای انتخاب یک مجموعه خاص از سوی افرادی که کیفیت را بخوبی می شناسند و برای جسم و روان خود ارزش قائل هستند. با این حال از شما دعوت می کنیم تا ضمن بازدید از مجموعه، با امکانات و خدمات بی نظیر آن بیشتر آشنا شده و صحت و سقم ادعاهای ما را بسنجید.

  • – یکی از برترین مراکز اسپا و ورزش
    – مجموعه ای لوکس، منطبق با الزامات جهانی برای دستیابی به آرامش روحی و سلامت جسمی
    – حضور در کنار افرادی فرهیخته، محترم و شاخص
    – ارائه خدمات VIP توسط پرسنل حرفه ای و آموزش دیده
    – حفظ بهداشت محیط و تجهیزات با بکارگیری فن آوری نانوتکنولوژی
    – توجه ویژه به نظم
    – دارای هوایی با کیفیت هوای پاک کوهستان در تمامی بخشهای مجموعه
    – نهایت کیفیت، شفافیت و پاکیزگی آب استخرها با کنترل و تصحیح لحظه به لحظه کلیه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی و بهداشتی آب
    – طراحی و اجرای مجموعه با در نظر گرفتن کلیه استانداردهای طراحی فضاهای علمی و لوکس ورزشی از قبیل سازه، معماری، روانشناسی حرفه ای رنگ، نور پردازی، صوت و تصویر، تاسیسات، تجهیزات و….
    – بهره مندی از امکانات متمایز و بی نظیری همچون امکان شنیدن موسیقی در زیر آب، بهره مندی از تجهیزات تناسب اندام وجود استخرهای آبدرمانی استاتیک
استخر کودکان پارک آبی کوثر شیراز

استخر کودکان پارک آبی کوثر شیراز

استخر کوثر شیراز:

استخر کوثر حاصل تلاش گروهی از بهترین مشاوران و مهندسان می باشد که با اجرای سخت گیرانه ترین استانداردهای روز جهان و با استفاده از پیشرفته ترین سیستم هوشمند کنترل و اصلاح پارامترهای شیمیایی و فیزیکی آب این مجموعه را در بهترین بودن یاری می رسانند . تصفیه و ضد عفونی آب بطور پیوسته و ثانیه به ثانیه در تمام طول ۲۴ ساعت انجام می شود که این امر باعث می شود اطمینان خاطـر استفاده کنندگان از بابت پاکیزگـی و بهداشت استخر بطور کـامل تأمین شود. استخر شنا بوسیله کلر و ازون ضد عفونی می شود ولی بدلیل قرارگیری تمامی پارمترهای شیمیایی و فیزیکی آب در محدوده های استاندارد و ایده آل خود، و نیز کنترل دما و رطوبت هوای محیط به هیچ عنوان بوی کلر و مشکلات متداول در استخرها وجود ندارد.

پارک آبی کوثر شیراز

پارک آبی کوثر شیراز

موسیقی در زیر آب استخر کوثر شیراز:

یکی دیگر ازامکانات دلنشین و شگفت آور استخر کوثر ، لذت شنیدن موسیقی های مختلف با کیفیت بالا و کاملاً واضح در زیر آب است. تجربه ای منحصر بفرد که حتی برای متخصصین صدا و موسیقی نیز جذاب و تازه بوده است.

سانس های پارک آبی کوثر شیراز :

سانس آقایان پارک آبی کوثر شیراز:

آقایان روزهای زوج و جمعه ها (۱۴:۳۰ الی ۱۶) استخر پارک آبی کوثر

آقایان روزهای زوج و جمعه ها (۱۶ الی ۱۷:۳۰) استخر پارک آبی کوثر

آقایان روزهای زوج و جمعه ها (۱۷:۳۰ الی ۱۹) استخر پارک آبی کوثر

آقایان همه روزه ( ۱۹ الی ۲۰:۳۰ ) استخر پارک آبی کوثر

آقایان همه روزه ۲۰:۳۰ الی ۲۲ استخر پارک آبی کوثر

سانس بانوان پارک آبی کوثر شیراز:

بانوان روزهای فرد و جمعه ( ۱۰ الی ۱۱:۳۰ ) استخر پارک آبی کوثر

بانوان روزهای فرد (۱۳ الی ۱۴:۳۰ ) استخر پارک آبی کوثر

بانوان روزهای فرد ( ۱۴:۳۰ الی ۱۶ ) استخر پارک آبی کوثر بانوان روزهای فرد (۱۶ الی ۱۷:۳۰ ) استخر پارک آبی کوثر

بانوان جمعه ها ( از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰ ) پارک آبی کوثر

سرسره پارک آبی کوثر شیراز

سرسره پارک آبی کوثر شیراز

سانس های ( مجموعه سونا و جکوزی و پارک آبی کوثر شیراز ) :

جمعه ها ( ۱۴:۳۰ الی ۲۳:۳۰ ) مجموعه سونا و جکوزی و پارک آبی

آقایان روزهای فرد (۱۹ الی ۲۳:۳۰ ) مجموعه سونا و جکوزی و پارک آبی

آقایان روزهای زوج ( ۱۴ الی ۲۳:۳۰ ) مجموعه سونا و جکوزی و پارک آبی

بانوان روزهای فرد ( ۱۰ الی ۱۸) مجموعه سونا و جکوزی و پارک آبی

بانوان جمعه ها ( از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ ) مجموعه سونا و جکوزی و پارک آبی

زمان استفاده از پارک آبی ۱:۳۰ ( یک ساعت و سی دقیقه ) می باشد .

نکته: برای اطلاع از آخرین تغییرات سانس و قیمت و تخفیف پارک آبی و استخر کوثر شیراز به صفحه خرید بلیت پارک آبی کوثر شیراز در سایت پول تیکت مراجعه کرده و به صورت آنلاین از آخرین و جدیدترین تغییرات به سرعت و سادگی مطلع شوید.

پارک آبی کوثر شیراز

پارک آبی کوثر شیراز

نحوه خرید بلیت پارک آبی کوثر شیراز چگونه است؟

جهت خرید بلیط پارک آبی کوثر شیراز علاوه بر مراجعه حضوری می توانید، با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پول تیکت ( سامانه آنلاین رزرو بلیت استخر و پارک آبی با تخفیف ویژه در سراسر ایران) به راحتی و با چند کلیک به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه نمایید.

توجه نمایید که بلیت های اینترنتی پول تیکت که با قیمت کمتری نسبت به گیشه ارائه می شوند، نیاز به چاپ شدن ندارند و  پس از خرید اینترنتی بلیت از این سامانه برای شما پیامکی حاوی کد رزرو بلیت خریداری شده ارسال می شود و تنها کافی است که کد خود را به پرنسل مجموعه نشان داده و با صرف وقت و هزیه کمتر وارد مجموعه شوید.