اگر دوست دارید که اطلاعات کاملی در مورد پارک موج های آبی باران رضوانشهر یزد داشته باشید و به طور کامل با امکانات، قوانین، آدرس، نحوه خرید و قیمت بلیت این مجموعه هیجان انگیز آشنا شوید و با دیدن عکس هاش باهاش بیشتر بشید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

به گزارش پول تیکت؛ اگر قصد سفر به شهر فوق العاده زیبا و تاریخی یزد را دارید یا ساکن این نقطه گرمسیر کشورمان هستید، پیشنهاد یک تجربه هیجان انگیز در پارک آبی سرزمین موج های آبی باران رضوانشهر یزد را هرگز از دست ندهید! این پارک آبی جذاب و هیجان انگیز قطعا می تواند یک انتخاب عالی برای ساختن یک روز شاد، خنک و پرهیجان باشد!

مجموعه سرزمین موج های آبی باران رضوانشهر بزرگ ترین مجموعه آبی سرپوشیده در جنوب شرق کشوردر مساحتی بالغ بر ۱۰.۰۰۰ متر مربع در رضوانشهر است که در کیلومتر ۱۵ جاده یزد – تهران، روبروی مسجد صاحب الزمان، رضوانشهر، بلوار صاحب الزمان (۴۵ متری)، روبروی مسجد ریگ قرار گرفته و به عنوان نگین گردشگری یزد شناخته می شود. البته این تمام ماجرا نیست و این مجموعه علاوه بر پارک آبی دارای  هتل، تالار پذیرایی و رستوران می باشد.

اما در پارک آبی این مجموعه در حال حاضر بیش از ۱۱ سرسره مدرن و هیجان انگیز فعال است و پارک آبی یزد با ۷۰۰ کمد این قابلیت را دارد که به صورت همزمان پذیرای بانوان و آقایان باشد. در واقع این پارک آبی همه روزه می تواند در دو بخش مجزا به صورت خانوادگی از بانوان و آقایان به صورت همزمان پذیرایی کند.

پارک آبی یزد

پارک آبی سرزمین موج های آبی باران یزد

پارک آبی سرزمین موج های آبی باران یزد چه امکاناتی دارد؟

– سرسره های آبی سرعتی، دونفره، تک نفره

– چاله فضایی

– رودخانه

– جکوزی و سونا خشک و بخار

– حوضچه آب سرد

– استخر موج، استخر تفریحی و استخر کودکان (ویژه سنین ۵ سال به بالا)

– هیجان در سقوط آزاد

– لذت در مستر بلاستر

– نشاط در یو

– شادی در سرسره های متنوع

– آرامش در رودخانه

– شادابی در استخر موج

– امنیت در مجموع ورزشی کودکان

– بدون محدودیت در مدت زمان استفاده از سانس

– امکان استفاده از کافی شاپ مجموعه با پرداخت هزینه جداگانه

همچنین این مجموعه جهت رفاه حال مراجعه کنندگان خود دارای کافی شاپ و فست فود و رستوران نیز می باشد.

سرزمین موج های آبی باران یزد

پارک آبی سرزمین موج های آبی رضوانشهر یزد

سانس های پارک آبی سرزمین موج های آبی باران رضوانشهر یزد به شرح زیر است:

سانس بانوان پارک آبی موج های آبی باران یزد: یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۲، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰

سانس آقایان پارک آبی موج های آبی باران یزد: همه روزه بجز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۲:۳۰

قیمن بلیط پارک آبی موج های آبی باران یزد:

مبلغ بلیط پارک آبی یزد برای دو هر دو سانس بانوان و آقایان با قیمت مشابه ۲۳ هزار تومان تا تاریخ اسفند ماه سال ۹۷ به فروش می رسد. البته با خرید اینترنتی بلیط از پول تیکت می توانید از ۴۱ درصد تخفیف ویژه بهره مند شده و بلیط این مجموعه را تنها با پرداخت ۱۳٫۵۰۰ تومان تهیه نمایید.

پارک آبی رضوانشهر

پارک آبی یزد

نحوه خرید بلیط پارک آبی سرزمین موج های آبی باران به شرح زیر است:

 غیر از مراجعه حضوری و خرید از گیشه برای تهیه بلیط سرزمین موج های آبی باران یزد با تخفیف می توانید با مراجعه به صفحه این پارک آبی در وب سایت پول تیکت نسبت به خرید اینترنتی بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه و به صورت اینترنتی اقدام نمایید. بلیت های اینترنتی پول تیکت نیاز به چاپ و پرینت ندارند و فقط کافی است که هنگام مراجعه به مجموعه کد بلیت خریداری شده که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود را بخش پذیرش مجموعه نشان داده و برای ساختن یک روز فوق العاده و پرهیجان وارد پارک آبی مدرن و جذاب سرزمین موج های آبی باران یزد شوید.

جهت تهیه بلیت های اینترنتی پول تیکت نیاز به پرداخت هیچگونه وجه اضافی نیست و حتی می توانید بلیت خود را با تخفیف ویژه نسبت به قیمت گیشه تهیه نمایید. همچنین چنانچه به هر دلیلی بعد از خرید، امکان استفاده از آن را پیدا نکردید می توانید بلیت خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن پول تیکت کنسل کرده و وجه پرداختی خود را دریافت نمایید.

جهت تهیه بلیط با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید.