اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد  هستید و می خواهید با امکانات آن آشنا شوید، تصاویر آن را ببنید و به آدرس، نحوه دسترسی و خرید بلیت، سانس ها و قیمت بلیت و… دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت؛ اگر اهل اصفهان هستید یا قصد سفر به استان زیبای اصفهان را دارید لذت یک روز متفاوت، خاص و پرهیجان در پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد را هرگز از دست ندهید.

سرزمین موج‌های دریایی اصفهان که در اصفهان، نجف آباد، ویلاشهر، بلوار امام علی (ع)، میدان آتش نشانی واقع شده است در بهمن ماه ۱۳۹۵ همزمان با ایام‌الله دهه فجر به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پارک آبی مرکز کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی فضیلت با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استخر سرزمین موج های دریایی (فضلیت) نجف آباد

استخر سرزمین موج های دریایی (فضلیت) نجف آباد

این مجموعه‌ ورزشی نتیجه تلاش مهندسان و متخصصین شهرستان نجف‌آباد و استان اصفهان است و بخش‌های فنی تکنولوژی ساخت چنین مجموعه‌هایی در اختیار کشورهای اروپایی است، تمام مراحل ساخت این مجموعه و سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن توسط صنعتگران و مهندسان نجف‌آباد و استان اصفهان انجام شده است.

فاز دوم مجموعه فضیلت با مساحتی در حدود ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع در حدود ۵ سال با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و از نظر اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در این مجموعه در حال فعالیت هستند و این مجموعه روزانه قابلیت پذیرش هزار نفر را به طور همزمان خواهد داشت.

استخر سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

استخر سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

امکانات پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد در یک نگاه:

– استخر بزرگسالان و کودکان

– سونای خشک و بخار و جکوزی

– سرسرهای آبی

– موج آبشار

– چاله فضایی

– سقوط آزاد

– چرخشی یک و دو نفره

– استخر موج

– مجموعه بازی کودکان

– رودخانه خروشان

– سالن ماساژ

– کافی شاپ و رستوران ( شربت خانه و ایستگاه سلامت موج های دریایی، شادی و نشاط را بعد از شنا در رودخانه و دریاچه موج در شربت خانه موج های دریایی تجربه کنید با صرف دمنوش های طبیعی و گرم در کنار دوستانتان حس سلامتی را به خود هدیه دهید شربت های سنتی، بستنی و آبمیوه های طبیعی را در محیط گرم و صمیمی شربت خانه میل کنید. کیک ها، دسر ها و میان وعده های سنتی و سالم انرژی از دست رفته شما را تامین میکند، به همراه مشاوره رایگان در زمینه لاغری ، پوست ، دیابت ، فشار خون و …)

رستوران پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

رستوران پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

سانس های پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد:

سانس بانوان: بانوان دوشنبه الی پنجشنبه :۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ بانوان جمعه ۹ الی ۱۳

سانس آقایان: اقایان شنبه تا پنجشنبه ۲۰ الی ۲۴ آقایان جمعه ها۱۷ الی ۲۱

نکته: مدت زمان استفاده از مجموعه آزاد می باشد.

پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

نحوه خرید بلیط پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد چگونه است؟

جهت خرید بلیط پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد علاوه بر مراجعه حضوری می توانید، با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پول تیکت ( سامانه آنلاین رزرو بلیت استخر و پارک آبی با تخفیف ویژه در سراسر ایران) به راحتی و با چند کلیک به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه ۲۳ درصدی نمایید.

توجه نمایید که بلیت های اینترنتی پول تیکت که با قیمت کمتری نسبت به گیشه ارائه می شوند، نیاز به چاپ شدن ندارند و پس از خرید اینترنتی بلیت از این سامانه برای شما پیامکی حاوی کد رزرو بلیت خریداری شده ارسال می شود و تنها کافی است که کد خود را به پرنسل مجموعه نشان داده و با صرف وقت و هزیه کمتر وارد مجموعه شوید.چنانچه به هر دلیلی نتوانستید از بلیت خود استفاده کنید نیز می توانید بلیت تهیه شده خود از سایت یا اپلیکیشن پول تیکت را کنسل کرده و هزینه پرداختی به حساب کاربری شما بازخواهد گشت.

برای خرید بلیط پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد با تخفیف اینجا کلیک کنید.

پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

قیمت پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد و تخفیف بلیط پارک آبی اصفهان:

قیمت بلیت این پارک آبی در نجف آباد اصفهان در گیشه ۳۰ هزار تومان می باشد که شما می توانید با خرید اینترنتی از سامانه پول تیکت از ۲۷ درصد تخفیف بهره مند شده و بلیت آن را با قیمت ۲۲ هزار تومان تهیه نمایید.

توجه: برای اطلاع از آخرین تغییرات سانس و قیمت و تخفیف بلیت و سایر اطلاعات این مجموعه به صفحه خرید این پارک آبی در سایت پول تیکت مراجعه نمایید و به صورت آنلاین از تمامی آخرین تغییران باخبر شوید.

پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد

پارک آبی سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد