با لیست بهترین استخرهای شیراز اشنا هستید؟ کدام استخرها در شیراز باز هستند؟ اگر در شیراز زندگی می‌کنید و نمی‌دانید هر استخر در شهر شما چه ویژگی‌ای دارد این مطلب را تا اخر بخوانید تا با اطلاعات استخرها، شماره و ادرس هر استخر در شیراز اشنا شوید.

در گذشته خرید بلیط استخر فقط به روش حضوری انجام می‌شد و وقت زیادی از دوست‌داران ورزش‌های ابی می‌گرفت اما دیگر نگران نباشید، رزرو آنلاین بلیت استخر با بهترین قیمت از طریق وب سایت پول تیکت انجام می‌شود.

استخر بعثت شیراز

استخر بعثت شیراز یکی از از استخرهای مناسب و با کیفیت شهر شیراز است که دارای امکانات متنوعی است. استخر بعثت (تل پروس) شیراز دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، استخر آب درمانی (هیدروتراپی)، باران مصنوعی و غیره می باشد. رزرو آنلاین بلیت استخر شیراز با بهترین قیمت از طریق وب سایت پول تیکت.

آدرس استخر بعثت شیراز : انتهای بلوار ارتش (تل پروس)- روبروی خیابان صاحب الزمان (ع)- کوچه ۲۱

شماره تلفن : 071-37391120

استخر روباز هوابرد شیراز

استخر روباز هوابرد شیراز، یک استخر بی نظیر ویژه آقایان ارجمند در شهر شیراز استخر روباز هوابرد است که به عنوان اولین استخر روباز در جنوب کشور نامیده شده است.از امکانات استخر بی نظیر هوابرد فارس به استخر آقایان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، اتاق ماساژ، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، رختکن، کارتخوان، اینترنت رایگان، حمام آفتاب، آموزش شنا عمومی و خصوصی، حمام ترکی، دارای 4 سکو، والیبال ساحلی، کافی شاپ، بوفه، خاصیت مغناطیسی آب جهت شادابی و درمان، پخش موسیقی، سکوی شیرجه 1/5 متری، آب درمانی، آموزش واترپلو، اتاق پزشک، استخر آفتاب و غیره می توان اشاره کرد.

آدرس استخر هوابرد شیراز : شیراز – حدفاصل چهار راه خلد برین و فلکه سنگی- جنب کوچه 18- استخر هوابرد شیراز

شماره تلفن : 09179184434

پارک آبی کوثر شیراز

مجموعه آبی کوثر دارای دو بخش مجزا شامل استخر کوثر شیراز و پارک آبی کوثر شیراز است که توانسته با فراهم کردن بهترین امکانات تجربه خوبی را برای مراجعه‌کنندگانش رقم بزند.در پارک آبی کوثر شیراز، استخر شنا به‌وسیلۀ کلر و ازون ضدعفونی می‌شود و در عین حال به‌دلیل قرارگیری تمامی پارامترهای شیمیایی و فیزیکی آب در محدوده‌های استاندارد و ایده‌آل خود، و نیز کنترل دما و رطوبت هوای محیط به هیچ عنوان بوی کلر و مشکلات متداول در استخرها وجود ندارد. شما می‌توانید بلیط پارک‌های ابی را از پول تیکت رزور کنید و در صورت نیاز ان را استرداد کنید تا وجه ان بدون هیچ کسری به شما بازگردد.

آدرس پارک آبی کوثر شیراز: شیراز، بولوار فرهنگ شهر،‍‍ ایستگاه ۱۱

ـ سانس های پارک آبی کوثر شیراز

سانس بانوان پارک آبی کوثر شیراز: روزهای فرد از ساعت 12 الی 17:30

سانس آقایان پارک آبی کوثر شیراز: روزهای زوج و جمعه از ساعت 14 الی 23:30، روزهای فرد از ساعت 20:30 الی 23:30

استخر شاد زیست شیراز

استخر شاد زیست در شهر شیراز، یک استخر اقتصادی ویژه بانوان و آقایان است. در این مجموعه آبی، آب درمانی، سونا خشک، جکوزی، پینگ پنگ و پارکینگ رایگان از جمله خدماتی است که مشتریان این استخر سرپوشیده می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر از دوست دارن آب و ورزش های آبی هستید و قصد یاد گیری شنا را دارید، پول تیکت به شما ثبت نام کلاس شنا در استخر شاد زیست را پیشنهاد میکند.

آدرس استخر شاد زیست شیراز : کوی زهرا، بلوار رازی، جنب بهزیستی

شماره تلفن: 07137257056

استخر حجاب شیراز

استخر حجاب شیراز یکی از استخرهای ویژه بانوان است که در آن خدمات جکوزی، ایروبیک، سونا بخار و باشگاه فیتنس وجود دارد. در این مجموعه رزرو بلیط ماساژ نیز انجام می‌شود؛ اگر شما از بدن درد و خستگی رنج می‌برید، با خرید بلیط ازین مجموعه یک حس خوب را به بدن خود هدیه دهید.

آدرس استخر حجاب شیراز: شیراز، چهار راه ملاصدرا، بلوار بعثت، نبش شهید رضایی، مجموعه ورزشی حجاب

شماره تلفن: 07132300842

استخر پیام مخابرات شیراز

استخر پیام مخابرات شیراز در قصر دشت این شهر قرار دارد که یکی از زیباترین محله‌های شیراز است. یکی از بهترین ویژگی‌های این استخر که آن را با دیگر مجموعه‌های آبی متمایز می‌کند این است که اگر خرید بلیط استخر پیام مخابرات شیراز را از سایت پول تیکت انجام داده باشید ولی به هر علتی به سانس خریداری شده نرسید، می‌توانید قبل از گذشت 48 ساعت آن را به پول تیکت اطلاع دهید و در صورت درستی این مورد، مبلغ پرداختی به شما عودت می‌شود.

آدرس استخر پیام مخابرات شیراز: خیابان قصر دشت، کوچه ۵۹

شماره تلفن: 07136112267

استخر انقلاب شیراز

اگر قصد خرید بلیط استخر انقلاب شیراز را دارید، انتخاب درستی کرده‌اید زیرا این استخر با فضای بسیار بزرگ، تمیزی آب، برخورد حرفه‌ای کارکنان، مکان مناسب همراه با پارکینگ و … یکی از بهترین استخرهای این شهر محسوب می‌شود.

چند مورد از امکانات استخر انقلاب:

  • اتاق ماساژ
  • حمام سنتی
  • فروشگاه لوازم ورزشی
  • استخر آب درمانی
  • حمام ترکی
  • حمام مغربی
  • ایروبیک
  • سونا بخار و سونا خشک

آدرس استخر انقلاب شیراز : اول چمران ، بعد از بیمارستان حافظ

شماره تلفن: 07136290522

استخر برق شیراز

می‌توان گفت این استخر یکی از استخرهایی است که بیشترین رضایت را از مشتریان خود دارد. تعداد زیاد کمد، تمیزی آب، سرویس‌دهی مناسب، کلاس شنا و … از خدمات این مجموعه است. در پایان سانس به شما فرمی می‌دهند که اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را بنویسید تا به بهتر شدن مجموعه و خدمات سبب شود. خرید بلیط استخر برق شیراز را می‌تونید با تخفیف و پشتیبانی 24 ساعته از وبسایت پول تیکت دریافت کنید.

آدرس استخر برق شیراز: بلوار مدرس، ابتدای بلوار رازی، مجموعه فرهنگی ورزشی برق شیراز

شماره تلفن: 07137251212

استخر ایثار شیراز

قطعا رفتن به استخر در فصل تابستان یکی از بهترین لذت‌هایی است که در طول سال باید آن را انجام داد ولی رفتن به استخر در زمستان چالش زیادی دارد زیرا بسیاری از استخرها آب را متناسب با آب و هوا تنظیم نمی‌کنند؛ استخر ایثار شیراز یکی از استخرهایی است که همراه با آب بسیار تمیز، دمای آب به خوبی تنظیم می‌شود. از امکانات دیگر این مجموعه بدنسازی، بوفه، انواع سونا، حوضچه آب سرد، TRX، ماساژ، آب درمانی و کلاس شنا هستند که با خرید بلیط استخر ایثار شیراز می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

آدرس استخر ایثار شیراز : پشت باغ جنت،انتهای خیابان فراشبندی

شماره تلفن: 07138336660

استخر هتل چمران شیراز

این استخر در بلندترین هتل کشور بعد از هتل قو قرار دارد. قبل از خرید بلیط استخر چمران شیراز توجه کنید که این استخر ویژه آقایان است و از ارائه خدمات به بانوان معذور است. لازم به ذکر است استخر هتل چمران فقط به مهمانان هتل خدمات می‌دهد. حمام مغربی، ماساژ، جکوزی آب گرم، سونا خشک و بخار و باشگاه از امکانات این استخر است.

آدرس استخر ایثار شیراز : شیراز – بلوار چمران – هتل چمران – طبقه 2 – استخر چمران

شماره تلفن: 07136268100

استخر عقاب شیراز

استخر عقاب در بلوار مدرس شیراز واقع شده است و در تمیزی آب و محیط فوق العاده است. برای آقایان و بانوان دارای سانس های مجزا و منظم است. ابعاد استخر 25 در 12.5 متر است. برای خرید بلیط استخر عقاب شیراز از سایت پول تیکت اقدام نمایید تا به راحتی بلیت خود را تهیه نمایید.

آدرس استخر عقاب شیراز: فارس، شهر شیراز، بلوار مدرس ، بین درب اول و دوم ، پایگاه هوایی

تلفن: 07137244835

استخر فجر شیراز

تهیه کردن بلیت از استخری که دسترسی مناسبی برای همه داشته باشد خیلی مهم است. یکی از این مجموعه ها استخر فجر شیراز است که سانس آقایان همه روزه از ساعت 18 الی 19:30، 19:30 الی 21،21 الی 22:30 و سانس بانوان روزهای زوج از ساعت 9 الی 10:30، 10:30 الی 12، 13 الی 14:30،14:30 الی 16 دایر است.

امکان خرید بلیط استخر فجر شیراز به راحت ترین شکل ممکن در پول تیکت فراهم است.

آدرس استخر فجر شیراز: شیراز – بلوار پاسداران – قبل از حسینیه عاشقان ثاراله

تلفن: 07138239797

استخر صنایع الکترونیک شیراز

از امکانات فوق العاده این استخر می‌توان به این موارد اشاره کرد: استخر آب درمانی، سونای خشک و بخار، جکوزی، بوفه، حمام سنتی، باران مصنوعی، سالن بدن سازی و ماساژ اشاره کرد.

خرید بلیط استخر صنایع الکترونیک شیراز با قیمت مناسب در سایت پول انجام می‌شود.

آدرس استخر صنایع الکترونیک شیراز: فارس، شهر شیراز، بولوار میرزای شیرازی ،میدان صنایع، استخر صنایع الکترونیک (شیراز)

تلفن: 07136250009

استخر دانشگاه ارم شیراز

از استخر های خوش نام و با سابقه در شیراز است که دارای قیمت خوب و با امکانات مناسب است. خرید بلیط استخر دانشگاه ارم شیراز در سایت پول تیکت قابل انجام است. این مجموعه دارای آب تمیز پرسنل آموزش دیده است.

آدرس استخر دانشگاه ارم شیراز: فارس، شهر شیراز، میدان ارم ، پردیس دانشگاه شیراز

تلفن: 07136270832

استخر المپیک ( مجموعه آیت اله ربانی ) شیراز

این استخر کوکان بالای 5 سال و 90 سانتی متر قد را پذیرش می‌کند و دارای امکانات خوبی مانند کلاس آموزش شنا و استخر هیدروتراپی است. بلیط استخر المپیک شیراز با بهترین قیمت در پول تیکت فراهم است.

آدرس استخر المپیک شیراز: فارس، شهر شیراز، دروازه قرآن، جنب لونا پارک، مجموعه آیت اله ربانی

تلفن: 07132270271

استخر نرجس شیراز

این مجموعه آبی دارای استخر های بزرگسال و خردسال، دایو شیرجه، آب درمانی، جکوزی و سونا، سالن بدن سازی و ایروبیک است. خرید بلیط استخر نرجس شیراز در بهترین شرایط از سایت پول تیکت مهیا است.

آدرس استخر نرجس شیراز: شیراز – تقاطع دفاع مقدس – بلوار دلاوران بسیج

تلفن: 07137258011

استخر احسان شیراز (آقایان)

این استخر مخصوص آقایان است و هفت روز هفته از ساعت 19:30 الی 20:40 سرویس دهی می‌کند. برای خرید بلیط استخر احسان شیراز تنها کافی است از طریق پول تیکت اقدام کنید. این استخر سر پوشیده دارای امکاناتی بی نظیر مانند فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، پارکینگ، رختکن و کمد اختصاصی است.

آدرس استخر احسان شیراز: شیراز – فرهنگ شهر – انتهای فرهنگ شهر – مجتمع احسان

شماره تلفن: 07136242011

استخر بهاران شیراز

در شهر زیبای شیراز استخری زیبا با فضای ایده آل برای شهروندان ساخته شده است که لحظات شاد و مفرحی برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر امکانات معمول، دارای استخر آب درمانی و حمام سنتی است. خرید بلیط استخر بهاران شیراز با امکان استرداد را از سایت پول تیکت انجام دهید.

آدرس استخر بهاران شیراز: فارس، شهر شیراز، شهرک گلستان، بلوار غدیر شمالی، خیابان نور، خیابان گل ناز

تلفن: 07136222001

استخر آزادی شیراز

استخر آزادی در شهرک سجادیه شیراز قرار دارد که یکی از استخرهای قدیمی این شهر محسوب می‌شود. البته استخر آزادی هر چندین سال بازسازی می‌شود تا به مشتریان خود بهترین خدمات را بدهد؛ به عنوان مثال در سال 1391 بیش از یک میلیارد بودجه صرف بازسازی آن شد. خرید بلیط استخر آزادی شیراز را با قیمتی ارزان تر از درب گیشه خریداری کنید.

آدرس استخر آزادی شیراز: شیراز – بلوارامیرکبیر – ابتدای شهرک سجادیه – جنب پارک محله‌ ای

تلفن تماس: 07138426554

استخر یادگار امام شیراز

اگر ساکن شیراز هستید باید نام استخر یادگار امام را شنیده باشید. این استخر یک استخر معمولی نیست بلکه برای جانبازان و عزیزانی با ناتوانی جسمی بهینه شده است تا اگر فردی در خانواده یا دوستان با این شرایط دارید به راحتی بتوانید با او به استخر و آبتنی بروید. در این مجموعه آب درمانی، سالن بدنسازی، ماساژ، جکوزی و استخر کودکان وجود دارد که با خرید بلیط استخر یادگار امام شیراز می‌توانید از آن استفاده کنید.